08 mei 2021

Princess Cruises introduceert Dine My Way in haar vloot

Princess Cruises introduceert het concept ‘Dine My Way’ op de cruiseschepen in haar vloot. Het moet gasten gemakkelijker maken om hun diner vooraf te plannen en, indien nodig, aan te passen. Het komt samen met de OceanNow on demand-service voor meer flexibiliteit en gemak bij het dineren. De voorzieningen worden aangeboden via het MedallionClass platform van de rederij.

Dine My Way geeft gasten aan boord de vrijheid om te reserveren in hoofdrestaurants en specialiteitenrestaurants op tijden die ze zelf willen en met wie ze willen dineren. De functionaliteit helpt ook om de capaciteit in de restaurants te optimaliseren en wachttijden te beheren. Het biedt gasten volgens Princess Cruises in het algemeen aanzienlijk meer flexibiliteit.

Bij het maken van een reservering kunnen gasten:

• extra vrienden of familieleden toevoegen met wie ze reizen
• hun favoriete eetritme (ontspannen, snel) selecteren
• hun gewenste zitplaats (bij het raam, dicht bij de ingang) aangeven in hun Ocean profiel
• informatie over voedingsvoorkeuren en allergenen delen
• elke avond dezelfde locatie en hetzelfde tijdstip kiezen

“Wij denken dat gasten het zelf kunnen bepalen en het maatwerk dat Dine My Way biedt, zullen waarderen”, aldus Jan Swartz, president van Princess Cruises. “In plaats van de eetkeuzes tijdens de pandemie te beperken, hebben we de opties voor onze gasten kunnen uitbreiden en dankzij de unieke, innovatieve mogelijkheden van OceanMedallion de wachttijden kunnen verkorten en de noodzaak om in de rij te staan kunnen ??elimineren.”

Daarnaast is het on-demand menu van Princess ‘OceanNow uitgebreid met voorgerechten en dranken van restaurants op het hele schip, waarbij de bestellingen van de gasten rechtstreeks op hun exacte locatie worden bezorgd. OceanNow-bestellingen kunnen worden gedaan met behulp van de MedallionClass-app op een smart-phone of I-pad, via de tv in de hut of door een bemanningslid de bestelling namens de gast te laten plaatsen.

“Gasten hebben het gemak van OceanNow altijd op prijs gesteld, en omdat de pandemie het gebruik van ‘on-demand’ bezorgdiensten heeft vergroot, denken we dat nog meer gasten de mogelijkheid zullen omarmen om te bestellen wat ze willen en het bij hen te laten bezorgen, waar ze ook willen aan boord,” voegt Mario Siebaldi, senior vice president Guest Experience van Princess Cruises toe. “Het voorkomt niet alleen onnodige wachtrijen, wat nog belangrijker is, het verhoogt de gastervaring.”